دانش و پژوهش حسابداری

دانش و پژوهش حسابداری

چکیده:

هدف از این مقاله بررسی و مقایسه مشارکت در فرایند مدیریت دانش در موسسات آموزش عالی دولتی وخصوصی می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل ۵۹۴ از اساتید سه موسسه آموزش عالی دولتی و سه موسسه آموزش عالی خصوصی مالزی می باشد. در فرایند تجزیه وتحلیل داده ها چرخه فرایند مدیریت دانش در ۶ مرحله خلق دانش، کسب دانش، سازماندهی، ذخیره سازی، انتشار و کاربرد پیشنهاد شد.

 بر اساس این چرخه مدیریت دانش موسسات دولتی وغیر دولتی مورد ارزیابی قرار گرفتند. نتیجه ارزیابی نشان می¬دهد تفاوتها ی معنی داری بین روشها و فرایند مدیریت دانش در موسسات آموزش عالی دولتی وغیر دولتی وجود دارد. نتایج یافته موجود میزان دانش و آگاهی را افزایش می-دهد و راهبردهای اولیه برای موسسات آموزش عالی را همانند سازمان های متمرکز بردانش در تعیین استراتژی و چگونگی اجرای کامل و مناسب فرایندهای مدیریت دانش را فراهم می کند.

منبع:تحقیقستان

افشاگری,اخبار جدید,افشاگری نیوز,افشاگری روز,افشاگری جدید,افشاگری

همچنین ببینید

دلیل بالا رفتن قیمت دلار

دلیل بالا رفتن قیمت دلار

دلیل بالا رفتن قیمت دلار عوامل متعددی در افزایش قیمت دلار تاثیرگذارند ازجمله پایین نگه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *