هزینه یابی بر مبنای فعالیت و سودآوری

هزینه یابی بر مبنای فعالیت و سودآوری

چکیده

این مقاله به جستجوی فرصت هایی به منظور بررسی سودآوری مشتری در هزینه یابی بر مبنای فعالیت در مطاله ای موردی برای پیاده سازی یک ABC واقعی در یک شرکت کوچک تجاری می پردازد.  اگرچه ABC به طور گسترده ای در شرکت های سرتاسر جهان پیاده سازی شده است

ولی اکثر گزارشاتی که پیاده سازی های ABC را مورد توجه قرار داده اند، در مورد اینکه چگونه رویکرد ABC می تواند برای تجزیه و  تحلیل سود آوری مشتری مورد استفاده قرار گیرد، حرفی به میان نیاورده اند. نه تمامی مشتریان، مشتریان خوبی هستند و نه تمامی درآمدها، درآمدهایی خوب. بهترین مشتری شرکت می تواند عملاً مشتری ای باشد که بیشترین ضرر را ایجاد می کند، هنگامی که یک مشتری با شرح حال ضعیف ممکن است یک منبع قوی پول نقد(سود سهام) شرکت باشد.

این فایل حاوی مقاله انگلیسی به همراه ترجمه آن می باشد که هر دو به فرمت pdf می باشند.

منبع: تحقیقستان

طراحی سایت | سلطان وب | طراحی سایت قم

همچنین ببینید

دلیل بالا رفتن قیمت دلار

دلیل بالا رفتن قیمت دلار

دلیل بالا رفتن قیمت دلار عوامل متعددی در افزایش قیمت دلار تاثیرگذارند ازجمله پایین نگه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *