پایه دهممتوسطه دومکمک آموزشی

انشا درمورد توصیف شخصیت

انشا درمورد توصیف شخصیت

همیشه برایم زیبا جلوه می شد شاید دیگران این نظر را راجع به او نداشتند اما قیافه اش همیشه برای من زیبا و دلنشین بود به زبان ساده تر قیافه اش برایم شیرین بود.

چشمان روشنش تناسب زیبایی با قلب همچون دریایش ایجاد می کرد . لبانی متوسط دارد که با بینی اش ترکیب زیبایی می سازد.ابروهایی معمولی دارد که هنگام لبخند بیشتر خود را جلوه می دهند و این به زیبایی چهره اش میفزاید.

موهای کم پشتی دارد . موهایی که در بینشان می توان بیشتر، رگه های سفید یافت . هر کدام از آن رگه ها با،ارزش یک مروارید برابری می کند . اندامی نسبتا ریز دارد با قدی متوسط.نه چاق است نه لاغر . دست و پاهای تپل و نجیبی دارد.

رنگ های سنگین را بیشتر می پسندد و این با ذات درونش هم خونی دارد . شخصیت بسیار پاکی دارد . بسیار ساده و در عین حال با جذبه و اقتدار.دریای دلش گاهی مواج و گاهی آرام است .

طرز بیان هر کلمه اش به دل مینشیند . سخنوری خوب و در حرفه اش بسیار کهنه کار است.

بسیار زحمت کش و سعی و تلاش برای رسیدن به آینده ای بهتر دارد . همیشه در انجام کار های خیر پیش قدم می شود واز هیچ کمکی به نیازمندان دریغ نمی کند .

خونگرمی و مقبولیت از ویژگی های بارز اوست که سبب می شود هر کسی برای مشورت در کاری و یا رسیدن به هدفی به او مراجعه کند.

من وقتی نگاهش میکنم کوهی ازصبر و مقاومت را در برابر خود میبینم.کوهی که حس میکنم من نیز روزی میتوانم به او تکیه کنم. پدرم تو بهترین تکیه گاه من هستی .

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ به این مقاله امتیاز بدید

میانگین رتبه 3.4 / 5. تعداد امتیاز ها: 103

تا حالا امتیازی ثبت نشده است! برای این مقاله امتیاز ثبت کنید.

حسین شریفی

راه موفقیت، همیشه در حال ساخت است؛ موفقیت پیش رفتن است، نه به نقطه پایان رسیدن . ما در تحقیقستان تلاش میکنیم تا بهترین ها را برای شما به ارمغان آوریم.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا