پایه هشتممتوسطه اولکمک آموزشی

انشا درمورد طعم خورشت قورمه سبزی

انشا درمورد طعم خورشت قورمه سبزی

بعد از ساعت های خسته کننده که در مدرسه گذراندم با گرسنگی شدید به سمت خانه رفتم با فکر به اینکه امکان داره غذای امروزمان چه چیزی باشد. در خانه رو باز کردم که بوی مطبوع خورشت قورمه سبزی مواجه شدم که با بوی دلنشین آن احساس کردم که دلم ضعف میرود.

به سمت آشپزخانه رفتم تا هر چه زودتر طعم این خورشت خوشمزه را زیر دندان هایم حس کنم. بعد از شستن دست و صورت و تعویض لباس های مدرسه و پوشیدن لباس های خانه شروع به خوردن غذا کردیم.

خورشت قورمه سبزی مادرم بهترین طعم را دارد که من از میان بقیه خورشت های قورمه سبزی هایی که خوردم. البته علاوه برمادرم, مادر بزرگم هم خیلی خوشمزه این غذا را آماده میکند.

زیرا که مادرم از مادربزرگم این غذای خوشمزه را یاد گرفته است و من هر چه قدر این غذا را بخورم سیر نمی شوم زیرا که عاشق طعم خوشمزه خورشت قورمه سبزی هستم و از ان دل زده نمی شوم.

انشا درمورد طعم خورشت قورمه سبزی


انشا درباره طعم خورشت قورمه سبزی

غذای مورد علاقه اکثر ایرانی ها قورمه سبزی است و ایران با قورمه سبزی در آشپزی معروف شده است زیرا ما با استشمام بوی قرمه سبزی در دنیای خاطرات شیرین غرق میشویم.

عطر و بوی غذای قورمه سبزی ما را به خاطرات غروب جمعه ها در کنار خانواده و فامیل که دور هم جمع شده بودیم و با بچه ها بازی می کردیم می کشاند. به زمان هایی که مادربزرگمان با ملاقه ای در دست ما را به صرف شام صدا میکند و ما بچه ها با شادی و لبخند به سمت او میرویم و بغلش میکنیم تا اندکی توانسه باشیم با این کار از او تشکر کرده باشیم و دلش را شاد کنیم.

برای من طعم خورشت قرمه سبزی بهترین طعم بین غذاهاست که آن را با دهان میچشم و تمام وجود بدنم لذت آن را احساس میکند. مگر میشود ما در ایران به دنیا آمده باشیم و قرمه سبزی را به عنوان بهترین غدای ایران ندانیم ؟ اگر الان نظرسنجی شود با اختلاف زیاد قرمه سبزی محبوب ترین غذای ایران انتخاب میشود.

البته بعضی از غذا های مضر جایگزین غذا های خوشمزه و بومی ایران شده اند مانند پیتزا و همبرگر. اما همه لذت های زندگی یک طرف و لذت خوردن قرمه سبزی یک طرف که ما را به دنیای دیگری میکشاند.

قطعا این روز ها در آینده بهترین خاطرات زندگی من خواهد شد که همراه خوانواده طعم قرمه سبزی را میچشیدم و مادرم و مادربزرگم با خنده به من نگاه میکنند و من تند تند قرمه سبزی را میخورم تا نکند غذا سرد شود.

من هیچوقت طعم غذای مورد علاقه خودم را با هیچ یک از غذا های دیگر عوض نخواهم کرد با اینکه آنها نیز طعم خوب مخصوص به خود را دارند ولی قرمه سبزی عالم دیگری دارد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ به این مقاله امتیاز بدید

میانگین رتبه 2 / 5. تعداد امتیاز ها: 4

تا حالا امتیازی ثبت نشده است! برای این مقاله امتیاز ثبت کنید.

حسین شریفی

راه موفقیت، همیشه در حال ساخت است؛ موفقیت پیش رفتن است، نه به نقطه پایان رسیدن . ما در تحقیقستان تلاش میکنیم تا بهترین ها را برای شما به ارمغان آوریم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. فقط یک چیزی نوشتی که بگی منم انشا بلدماااااا

    ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا