کمک آموزشی

انشا درمورد کار نیکو کردن از پرکردن است

انشا درمورد کار نیکو کردن از پرکردن است

گاهی اوقات ما انسان ها تصمیم گیری هایی میکنیم که یا به سود یا به ضرر ماست بستگی به آن دارد که تصمیم ما از روی عقل باشد یا احساسات. حس بدی داشت زیرا اوچیزی را دیده بود که کمتر کسی میتواند او را ببیند و یا جزء خوش شانس ترین آدم ها بود؟

روی پیشانی اش عرق سردی نشسته بود واز چیزی که مقابل خود می دید حیران مانده بود وبه گنجی که مقابل رویش بود نگاه میکرد. جواهرات را از درون زمین بیرون آوردباغ خلوت بودوفقط صدای چشمه وبوی درختان سیب به مشام میرسید.

بادستانش مقدار کمی از جواهرات را برداشت چشمانش برق زد آری تنها راه درمان دخترک مریض احوالش مقدارکمی از این جواهرات بود خیلی خوش حال بود اما بابیاد آوردن دخترش اشک در چشمانش حلقه زد وبغض گلویش راچنگ می زد وقتی که هرروزدرد کشیدن دخترش رامی دید.

اما ناگهان باحرف همسرش که گفته بود: آقارضا گدایی کنی همراهت گدایی میکنم، گشنگی بکشی همراهت گشنگی میکشم اما یادت باشه هیچ وقت با مال حروم

شکم مارا سیرنکنی ومال حروم وداخل خونه نیاری.از خدا کمک خواست پس بااراده استوار طلا هارا در همان مکان گذاشت وگزارش طلا هارا به پلیس گزارش داد.

نیروهای میراث فرهنگی باسپاس وتشکر از باغبان طلاها وجواهرات که قدمت زیادی داشت رابه موزه تهران بردندواز موزه تهران مبلغ زیادی را به باغبان دادند چون بدون کسر طلا ها و نگه داری خوب آن را به پلیس گزارش داده بودند. پس به آسمان نگاه کرد و خدا را در دلش هزاران بار شکر کرد.

پس باید درهمه حال شاکر خداوند باشیم وحکمت های او را در نظر داشته باشیم.خدایا، حکمت قدم هایی راکه برایم برمی داری برمن آشکار کن، تا درهایی که به سویم می گشایی ندانسته نبندم ودرهایی که بررویم میبندی، به اصرار نگشایم.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ به این مقاله امتیاز بدید

میانگین رتبه 3.7 / 5. تعداد امتیاز ها: 3

تا حالا امتیازی ثبت نشده است! برای این مقاله امتیاز ثبت کنید.

حسین شریفی

راه موفقیت، همیشه در حال ساخت است؛ موفقیت پیش رفتن است، نه به نقطه پایان رسیدن . ما در تحقیقستان تلاش میکنیم تا بهترین ها را برای شما به ارمغان آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا