بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار

بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار

در این اموزش از تحقیقستان بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار را از منظر تحلیل یافته ها واز منظر نتیجه گیری با استفاده از مطالب مقدمه بررسی میکنیم .

بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار از منظر تحلیل یافته ها:

۱- کلمات در ۴ گروه که شامل حیوانات، اسامی خاص، حرفه ها و گیاهان بود مطرح شد.

۲- شرکت کنندگان از قبل مقاهیم مربوط به حیوانات، اسامی خاص، حرفه ها و گیاهان را می دانستند.

۳- یادگیری شده شد جون یاد گیرنده آنها را معنادار کرد.

۴- شرکن کنندگان کلمات را در قالب طبقه بندی معنادار کردند.

۵- برای یادگیری و به خاطرسپازی مطالب در ذهن خود چارچوب معنایی ایجاد می کنند.

بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار از منظر نتیجه گیری با استفاده از مطالب مقدمه:

افراد به جای اینکه پردازشگران منفعل اطلاعات باشند، پردازشگران فعال اند.

۰

حتما بخوانید  انشا درمورد زلزله
منبع
تحقیقستان
برچسب ها

حسین شریفی

راه موفقیت، همیشه در حال ساخت است؛ موفقیت پیش رفتن است، نه به نقطه پایان رسیدن . ما در تحقیقستان تلاش میکنیم تا بهترین ها را برای شما به ارمغان آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن